El món de Splatoon 2 evoluciona sense parar. No us quedeu enrere! Un nou contingut fresc i gratuït per Splatoon 2 de Nintendo Switch arribarà demà a tots els jugadors. Després de la descàrrega de la nova actualització (Versió 3.0.0) per Splatoon 2 el 25 d’Abril, els jugadors tindran accés a una gran quantitat de noves característiques. Aquest nou contingut inclou la introducció d’un nou i desafiant rang X per als jugadors de major rendiment en combats competitius, la incorporació de més de 100 productes nous que aniràn sortint a les botigues i la tornada de les famoses “Calamarciñas”.

El rang X és una qualificació extremadament desafiant dels combats competitius adreçada al millor del millor. Els jugadors amb rang S + 10 en el sistema actual de rànquing de Splatoon 2 passaran a ser automàticament rang X després de la descàrrega de l’actualització gratuïta. Només els jugadors amb rang X lluitaran per un nivell d’energia X. Els Inklings amb nivells similars d’energia X s’emparellaran junts fins i tot dins del mateix rang X. Un cop al mes, s’anunciaran els 500 jugadors amb el nivell més alt d’energia X per a cada un dels quatre modes diferents de combats competitius en la secció SplatNet2 de l’aplicació Nintendo Switch Online per a dispositius mòbils.

Aquestes classificacions i els nivells d’energia X es restabliran tots els mesos. Durant aquest restabliment, els jugadors el nivell d’energia X que acabin per sota d’un llindar establert baixaran al rang S +9. Aquest nou sistema encoratja als jugadors de tots els rangs a millorar les seves habilitats i a mantenir un nivell estable, en comptes de centrar-se en la qualificació.

El primer restabliment d’energia X està programat per al 31 de Maig i qualsevol restabliment futur es realitzarà el primer dia de cada mes. Com a part d’aquests reinicis diaris, es modificarà la rotació dels 8 mapes seleccionades per les maneres competitius (2 mapes que s’alternen cada 2 hores), s’afegiran noves armes i s’introduiran nous mapes. I a partir de demà també tornarà el popular mapa del Campament Arowana, juntament amb quatre armes addicionals.

A més del rang X, aquesta nova actualització oferirà als usuaris més de 100 nous articles d’equipament (alguns nous, alguns procedents de Splatoon), noves cançons de Chirpy Xips, un popular banda d’estil chiptune presentada en el primer joc. L’actualització també inclourà correccions d’algunes armes, correccions d’errors i altres canvis.

L’actualització del programari de Nintendo Switch vindrà marcada per l’esperat retorn de Mar de les famoses Calarmaciñas. Només apareixerà a la Base Tentacle de la Vall Pop quan els jugadors compleixin certs requisits després de descarregar l’actualització. Quan parlis amb ella, t’oferirà estadístiques recents del teu personatge en els combats multijugador.

En altres notícies relacionades amb Splatoon 2, tenim l’anunci de que el Splatoon European Championship va arribar a la seva fi el passat 31 de març amb la victòria de l’equip alemany Gucci Gang, qui va vèncer en la final per 2-0 als francesos del Firmament. Gucci Gang ara representarà a Europa en l’escenari més gran de tots, en el Splatoon 2 World Championship de l’11 al 12 de juny a Los Angeles. Allà s’enfrontaran als millors equips d’EEUU i el Canadà, Austràlia, Nova Zelanda i Japó. Podran sortir victoriosos en el torneig mundialista? Pots veure la Col·lecció ampliada dels millors moments del Campionat Europeu de Splatoon visitant el canal oficial de YouTube de Nintendo Espanya.

Recordeu! L’actualització més gran de Splatoon 2 (Version 3.0.0) arribarà el 25 d’abril i inclourà un nou i desafiant rang X per als jugadors més experimentats en els combats competitius, més de 100 nous articles , ajustaments en l’equilibri de les armes i la tornada de les famoses Calamarciñas.

[amazon_link asins=’B01MUA38V1′ template=’ProductAd’ store=’nintenhype-21′ marketplace=’ES’ link_id=’6891a15a-47bf-11e8-9fee-e599560b6e7b’]

[amazon_link asins=’B071DLDXG7′ template=’ProductAd’ store=’nintenhype-21′ marketplace=’ES’ link_id=’6f9dad38-47bf-11e8-bc94-e1a0ae594862′]