Estrenem una nova secció a NintenhypeCat anomenada “Articles de la Comunitat“. Teniu ganes de fer un escrit específic sobre un tema que us crida l’atenció però no us voleu comprometre a fer-ho de forma regular com a redactor/a? No us preocupeu, nosaltres us publiquem la vostra idea sense cap tipus de problema! Estrena aquesta nova idea de la comunitat el nostre company ArnauC6, que ens vol informar d’un interessant projecte “fan” relacionat amb la saga The Legend of Zelda. Feu-hi una ullada!

 

“L’usuari Tomoya Hamasaki, responsable del fan remake del Twilight Princess que va fer al 2016, està creant des de zero a l’Unreal Engine amb l’ajuda de nou persones més (formant així Artake Games) una continuació del Zelda Twilight Princess (evidentment no oficial), el qual ha anomenat provisionalment amb el nom de Project Eventide per en un futur poder-se dir Zelda Shadows of Twilight, ja que necessita el vist-i-plau de Nintendo per utilitzar arxius o noms de tanta semblança amb IP’s registrades de l’empresa.

El vist-i-plau per fer-ho és necessari per, com a mínim, que Nintendo no el cancel·li, perquè ja se sap com de protectora és l’empresa a l’hora de tractar amb aquest tipus de projectes (tots recordem com de durs van ser amb el tribut del Zelda original per la NES, Zelda30Tribute creat per Scott Lininger i Mike Magee). Això no és cap noticia nova ja que porta vuit mesos en procés, però he trobat idoni difondre-ho ja que el projecte comença a tenir una grandària considerable. Com deia, és tracta d’una continuació directa de l’original.

L’únic que se sap sobre la seva situació cronològica és això, encara que com diu en Tomoya, el joc no està prou avançat encara com per tractar-ho, tenint en compte com de complicat és fer un projecte d’aquesta grandària només sent deu persones i amb tal carència de pressupost i suport. Actualment es pot descarregar de forma gratuïta la primera versió (1.1) per a Windows, tot i que només és tracta d’una demostració a la comunitat de com està avançant, per tant és molt poca cosa i evidentment l’optimització és dolentíssima, així que necessitareu d’un molt bon ordinador si voleu provar-la en condicions. L’última publicació que ha fet ha estat la importació de la segona dungeon del joc original Goron Mines al motor, per a tenir referències a l’hora de dissenyar la seva respectiva versió en el seu joc. També està important i redissenyant altres dungeons com Snowpick.

Personalment desitjo el millor per aquesta classe de projectes i espero que Nintendo faci la vista grossa (ja que les esperances de que li doni suport són nul·les). A veure si continua endavant.

 

Enllaços d’interès

 

I vosaltres, teniu alguna idea al cap i voleu que la publiquem? No ho dubteu ni un sol instant! Ens la podeu fer arribar a través de qualsevol de les nostres xarxes socials i la podreu veure aquí a la web per a que tots/es els/les interessats/des la puguin llegir. Volem donar les gràcies, com no, a l’ArnauC6 per estrenar la secció i esperem que us animeu a compartir les vostres opinions amb nosaltres i amb la resta de la comunitat!