Avui us portem una nota de premsa que ens ha enviat Carlos Coronado, desenvolupador d’Infernium, l’aventura que a la comunitat agrada definir com “el Pacman survival horror”, que recordeu que en teniu el nostre anàlisi aquí a la web, així com una entrevista amb el propi creador sobre varis i interessants aspectes sobre el seu treball.

 

Hola, sóc Carlos Coronado, “gamedev” d’Infernium.

  • Matèries d’accessibilitat: Avui s’ha publicat l’actualització d’accessibilitat per Infernium al switch de Nintendo. Afegeix un nou menú amb 4 noves opcions d’accessibilitat: Sense Enemics, Enemics més lents, Sense “Permadeath” i Més Tutorials. El jugador pot habilitar i desactivar qualsevol d’aquestes opcions en qualsevol moment que vulgui.
  • Infern per a tothom: Per a realitzar la presa de contacte amb l’aventura, es recomana jugar amb aquestes opcions desactivades. Se suposa que el joc és difícil i el jugador hauria de sentir-se perdut durant el transcurs de les primeres hores del joc, però espero que amb aquestes opcions el joc s’obri a un públic més gran. Si algú vol gaudir del joc només pels trencaclosques i els bells entorns surrealistes, ara podran fer-ho.

A part d’això, l’actualització també aporta major equilibri en el joc (només un parell de canvis en la situació dels enemics, cap canvi de joc), millora del rendiment en ordinadors portàtils i millor localitzacions catalanes, russes, xineses i japoneses. A més, per celebrar l’estrena de l’actualització d’accessibilitat, INFERNIUM estarà a la venda amb un 25% de descompte durant les dues properes setmanes.

 

Per acabar, us deixem amb unes imatges bellíssimes extretes directament del joc per tal de que comproveu la qualitat visual de l’aventura i el potencial del “Mode Fotografia” d’Infernium.